اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل

اطلاعات جامع درباره خودرو ماشین اتومبیل ماشین سنگین کامیون کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل

اطلاعات جامع درباره خودرو ماشین اتومبیل ماشین سنگین کامیون کشنده

ارائه اطلاعاتی در زمینه اجاره خودرو خرید و فروش خودرو ماشین اتومبیل و ارائه اطلاعات ماشین سنگین کامیون کشنده تریلی کمپرسی

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت پانل دیواری

قیمت پانل دیواری بر اساس مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری که از سوی مشتری بنا به مورد کاربری اعلام می گردد ، مشخص می شود .

ساندویچ پانل دیواری از چندین لایه تشکیل شده است ، لایه درونی نوعی فوم عایق است که به شکل تزریقی در میان دو صفحه فلزی استقرار یافته است . صفحات فلزی که لایه بیرونی ساندویچ پانل دیواری را تشکیل می دهند ، می توانند از جنس آلوزینک ، گالوانیزه و یا از جنس آلومینیوم باشند . جنس همین صفحات پوشاننده فلزی یکی از پارامتر های سنجش قیمت پانل می باشد . برای نمونه قیمت ساندویچ پانل دیواری که در ساخت آنها از ورق آلوزینک برای پوشش خارجی استفاده شده ، اندکی بالا تر از دیگر انواع می باشد زیرا از کیفیت بالاتر و عمر مفید بالاتری برخوردار است .

از دیگر پارامترها جهت محاسبه قیمت پانل ، جنس فوم داخلی ساندویچ پانل است که نقش هسته و محور اصلی ساندویچ پانل را ایفا می کند .

فوم عایق پلی یورتان یکی از بهترین جنس ها جهت استفاده به عنوان هسته درونی ساندویچ پانل دیواری می باشد که مجتمع صنعتی ماموت در تولید ساندویچ پانل های خود از آن استفاده می کند . از دیگر جنس های فوم عایق،  درونی می توان فوم عایق پلی استایرن ، فوم عایق پشم سنگ ، فوم عایق ایکس پی اس و ... می باشد .

یکی دیگر از مشخصات فنی ساندویچ پانل ها که در قیمت پانل دیواری موثر است ، دانسیته یا فشردگی عایق داخلی ساندویچ پانل ها می باشد . هر چه فشردگی یا دانسیته فوم داخلی بیشتر باشد ، قیمت پانل دیواری نیز بالا تر است .

دیگر ویژگی تاثیر گذار در قیمت پانل دیواری ، ضخامت ساندویچ پانل است . در مجموع باید گفت که برای ساندویچ پانل ها قیمت دقیقی در دسترس نبوده و لازم است برای اطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل ها و مشاوره فنی با کارشناسان مجتمع صنعتی ماموت تماس حاصل فرمایید .

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

قیمت پانل سقفی 

ساندویچ پانل سقفی پوشش و عایقی بسیار مناسب و ارزان قیمت برای سقف ساختمان ها و سازه ها می باشد . این محصول متشکل از دو لایه ورق ( از جنس آلومینیوم ، آلوزینک ، گالوانیزه ) و یک هسته بین دو ورق می باشد . هسته ی بین دو ورق به عنوان عایق عمل می کند و می تواند از جنس پلی اورتان ، پشم سنگ ، یونولیت و ... باشد .

قیمت ساندویچ پانل سقفی به جنس ورق ، ضخامت ورق ، ضخامت فوم عایق ، جنس فوم و تراکم آن بستگی دارد . هرچه ضخامت و تراکم بالا تر باشر قیمت ساندویچ پانل نیز افزایش می یابد ولی رنگ روی قیمت ساندویچ پانل سقفی تاثیری ندارد و می توانید رنگ ساندویچ پانل سقفی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید .

ساندویچ پانل سقفی با ورق آلوزینک و فوم پلی یورتان دارای بیشترین قیمت ساندویچ پانل سقفی در بین باقی محصولات می باشد زیرا شرکت ماموت تنها وارد کننده ورق آلوزینک درجه یک کشور کره می باشد و بقیه ی شرکت ها ورق آلوزینک خود را از چین تامین می کنند . بعد از مدتی رنگ ورق های چینی می ریزد و ساندویچ پانل دچار زنگ زدگی می شود به همین دلیل قیمت ساندویچ پانل سقفی با ورق چینی به خاطر  کیفیت پایین و عمر کم ، پایین تر از ساندویچ پانل سقفی شرکت ماموت می باشد .

قیمت ساندویچ پانل سقفی از طریق شرکت ماموت بنا به تعرفه هایی مشخص اعلام می شود اما به دلیل نوسانات بوجود آمده در بازار امکان ارائه ی دقیق لیست قیمت ساندویچ پانل ها در سایت وجود نداشته  و شما خریداران محترم می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما جهت دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی و پیش فاکتور رسمی و معتبر شرکت ماموت اقدام کنید .

 

 

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

پانل دیواری پلی یورتان 

این ساندویچ پانل از یک هسته سفت بین دو ورق فلزی ساخته شده که هسته ی سفت و سخت آن از جنس پلی یورتان است .

برای ساخت ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان دو ورق در قالب قرار داده شده و با استفاده از دستگاه تزریق فشار بالا پلی یورتان مایع به آن تزریق می شود . این پانل ها در قالب هایی گرمازایی می شوند تا به یک ساندویچ پانل سفت و سخت تبدیل شوند .

ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان در ضخامت های مختلف تولید می شود . این ساندویچ پانل دارای ظاهری بسیار مرتب و تمیز است که برای ساخت انواع ساختمان ها مناسب می باشد .

ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان به دلیل خواص ویژه ای که دارد شناخته شده و دارای محبوبیت بسیاری است به طوری که مصرف سالانه پلی یورتان برای استفاده به عنوان عایق حدود 662 میلیون کیلوگرم است . خواص عایق معمولا بر اساس ارتباط بین ضخامت مواد و انتقال گرما در واحد سطح اندازه گیری می شود . استفاده از پانل دیواری پلی یورتان برای ساخت ساختمان های سرد و ساختمان های انرژی بسیار کارآمد است .

موارد استفاده از ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان

انواع ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی ، انواع کانکس ( اداری ، مهندسی ، کارگری ، مدرسه ، امداد و نجات و ... ) ، انواع کمپ ، سوله ، انبار ،بیمارستان ها ، سردخانه زیر صفر و بالای صفر ، اتاق های تمیز و ...

مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان

  • عایق صدا
  • عایق دما
  • عایق رطوبت
  • مقاومت مکانیکی
  • وزن سبک
  • ایمنی بالا
  • مقاومت شیمیایی

شرکت ماموت ، بزرگ ترین کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل با هدف کیفیت و رضایتمندی شما خریداران محترم آماده ارائه و فروش انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی می باشد .

شما دوستان عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما و یا مراجعه به صفحه قیمت ساندویچ پانل دیواری از قیمت روز ساندویچ پانل دیواری مطلع شوید .

 

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

که از دو طرف به دو لایه ی محدود شده است

که دو لایه بیرونی  از ورق هایی با خواص فیزیکی خاص تشکیل شده است

که به طور کامل توضیحاتی در مورد ان گفته خواهد شد.

و لایه ی میانی ان یک لایه عایق قرار دارد

که این مجموعه کنار هم قابلیت انعطاف پذیری بالا و نرم بودن از خواص این سازه است

که به همین خاطرهمین شبیه بودن به ان ساندویچ گفته می شود.

که عایق درونی این ساندویچ پانل از پلی استایرن ،پلی یورتان،پشم شیشه تولید شده است.

[caption id="attachment_1542" align="alignleft" width="150"] انواع ساندویچ پانل[/caption]

دلایل استفاده از ساندویچ پانل

این پانل ها مورد کاربرد بسیاری در جامعه امروزه دارند که میتوان به خاطر فواید بالایی که دارد

می توان به عایق بسیار قوی بودن  در نگهداری ازانرژی یا ورد دمای ناخواسته ،عایق صوتی ،عایق رطوبتی ،

عایق سرمایی، عایق گرمایی، عایق ضد حریق ان اشاره کردو همچنین مقاومت بسیار بالا

در برابر بارهای اضافی برسازه مانند نیروهای برشی ناشی از زلزله دارد

و مقاومت بالا در برابر حلال ها و عدم خورندگی در محیط بازی و اسیدی  می باشد

از کاربرد های دیگر ساندویچ:

سازنده فرمپانل وزن سبک این سازه در مقابل سازه های قدیمی که در دیوارها و سقف ها به کار می رود

و نصب ساندویچ پانل اجرای ان اسان و سریع است

،قیمت تمام شده ساندویچ پانل بسیار پایین تر از مصالح سنتی قدیمی است

و از گردوخاک و الودگی صوتی که در اجرای سازه های قدیمی به وجود می امد جلوگیری میشود.

دیگر ویژگی پانل می توان به تنوع در رنگ بندی توجه کرد

و قابلیت انعطاف پذیری زیاد ان در جهت استفاده در طرح های خاص و همانطور که مشتری سفارش می دهد تولید می گردد.

و از مهمترین ویژگی که در مقابل مصالح  سنتی ان را قرار داد افزایش عمر مفید سازه اشاره نمود.

 

کاربرد کلی ساندویچ پانل

استفاده از ساندویچ پانل در انواع سردخانه هاو صنایع برودتی ، دفاتر کارگاهی ، درمانگاه های صحرایی /سرویس بهداشتی /نمازخانه /محیط اموزشی/تعمیرگاه سیار /

پست نگهبانی  /ویلاهای یک یا دو طبقه /واحد ها یامدادی در زمان های بحرانی /مانند زلزله /ساخت انواع کانکس ساخت انواع سوله /

دیوار و سقف های سالن تولید/ساختمان های اداری و هتل /کانکس و کانتینر ها است.

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پنل سقفی

[caption id="attachment_114" align="alignright" width="300"]ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل سقفی[/caption]

ساندویچ پانل سازه ای است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید شده است. از لحاظ کارایی و کاربرد های فراوانی که دارد جای گزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی است، ساندویچ پانل سقفی ویژگی های مناسب و کارامد تری نسبت به مصالح اجری ، سیمانی دارد که از جمله انها می توان گفت که هزینه های ساخت و ساز را بسیار کاهش می دهد نصب و اجرای ان بسیار سریع است .
ساندویچ پانل سقفی به منظور استفاده در سقف پروژه های گوناگون طراحی شده است که در سطح بالایی ساختمان ها قرار می گیرد ساندویچ پانل سقفی از دو لایه آلومینیوم و یک لایه فوم میانی تشکیل شده است که هنگام بارش های فصلی لایه فوم میانی ساندویچ پانل نقش عایق صدا را ایفا می کند و از وارد شدن صدای بارش باران به داخل ساختمان جلوگیری می نماید. البته لازم به ذکر است فوم میانی علاوه بر عایق صدا خاصیت های دیگری دارد که از جمله این خواص می توانیم به ضد اسید بودن و ضد آتش بودن اشاره کنیم که در حال حاضر ساندویچ پانل نسوز و ساندویچ پانل ضد اسید نیز با استفاده از این نوع فوم ها به بازار آمده است.

مشخصات فیزیکی ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی نسبت به ساندویچ پانل دیواری از گام های بلند تری برخوردار هستند و یکی از دلایلی که باعث شده است طراحی ساندویچ پانل های سقفی به این گونه باشد مسئله درگیر بودن سقف با بارش های فصلی می باشد. فیزیک این ساندویچ پانل های سقفی و شیب ملایمی که هنگام نصب ساندویچ پانل ایجاد می کنند باعث هدایت آب به سمت پایین ساختمان و یا سوله می گردد. البته لازم به ذکر است در کنار ساندویچ پانل سقفی از متریال دیگری به نام فلاشینگ استفاده می گردد که لبه ی ساندویچ پانل سقفی نصب می شود به عنوان آبرو دور تا دور ساختمان از فلاشینگ آبرو مورد استفاده قرار می گیرد.

می دانیم که ساندویچ پانل انواع مختلفی دارد که هر کدام خاصیت فیزیکی مربوط به خود را داراست که در اینجا به ساندویچ پانل سقفی اشاره خواهیم کرد.

کاربرد های ساندویچ پانل سقفی

-استفاده ازساندویچ پانل سقفی درپوشش سوله هاوانبار ها

-استفاده از  پانل  سقفی  در کانکس ها

-پوشش سقف های سالن های ورزشی

-پوشش سقف های مرغداری ها و سیلوها

-ساندویچ پانل مخصوص سردخانه،سوله های صنعتی،ویلا های پیش ساخته

 

ویژگی های ساندویچ پانل سقفی

مواد تشکیل دهنده ی فوم میانی پانل که به هسته ی ساندویچ پانل معروف است

از فوم پلی یورتان ، پلی استایرن ، پشم سنگ و پشم شیشه است

بیشترین کاربرد را فوم پلی یورتان دارد که به دلیل ضد حریق بودن ان است

و فولادی که در این سازه به کار می رود فلز اهن است که با روی پوشانده شده است

در اصطلاح به ان ورق های گالوانیزه می گویند که این فولاد اهن جای گزین قلع شده است.

ورق الومینیوم ، ورق الوزینک و همچنین ورق گالوانیزه ورق هایی هستند

که در ساندویچ پانل سقفی به کار می رود خاصیت مهمی که این ورق ها دارند

ضد زنگ بودن و مقاوم در برابر خوردگی است.

دیگر انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی معمولی ،ساندویچ پانل ضد حریق ، ساندویچ پانل سقفی دو رو ورق ، ساندویچ پانل یک رو ورق یک رو فویل ، ساندویچ پانل یک رو ورق یک رو کاغذ ، ساندویچ پانل یک رو ورق یک نایلون از انواع ساندویچ پانل هستند.

جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و نحوه ی محاسبه متراژ مورد نیاز جهت سقف و دیوار ساندویچ پانل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل دیواری

این ساندویچ پانل سه نوع می باشد که بر ترتیب اولویت می توان به

پانل دیواری پیچ مخفی

این نوع دیوار برای مصارف ساختمانی و سو له استفاده می شود دارای شیار های مخفی می باشد مقاوم در برابر حرارت وبرودت ، سبک وبه سادگی قابل نصب می باشدوبرابر فشار عرض 1متر وطول 12 متر می باشد.

پانل دیواری مینیاتوری

این نوع دیواربرای مصارف متفاوت بسیار زیبا و شکیل می باشد خصوصیات این دیوار می توان
دارای طرح و رنگ متنوع

در برابر برودت و حرارت بسیار مقاوم
مقاوم در برابر نور خورشید
قابل شستشو وغیر قابل اشتعال
دارای تو جیه اقتصادی در مقابل مصالح سنتی
دارای قابلیت جابجایی  مناسب برای سردخانه واتاقهای تمیزدارای قابلیت افزایش عمر مفید کارخانه هاو مشاغل

سوله ها دارای قابلیت باز یافت به مواد بازیافتی و قابلیت تبدیل و تغییر کاربری
به سادگی قابل نصب می باشد .

پانل دیوار صاف

پانل دیواری دو روصاف بسیار زیبا و جذاب است

قابلیت جلو گیری از تجمع میکروبها و قارچ ها رادارد

مقاو مت بالا در برابر پوسیدگی وخوردگی را دارد
ضخامت 3 تا 15 سانتی متری دارد
برای بیمارستانها و آزمایشگاهها و مراکز درمانی قابل استفاده می باشد.
برای ساخت سردخانه ها قابل استفاده می باشد.

برای کارخانه های تولید دارو وواکسن بسیار منaاسب می باشد.
مقاوم در برابر حرارت و برودت است .
مقاومت در برابر نور خورشید می باشد.
ضد قارچ وکپک و باکتری و آلودگی های محیطی است.
مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش می باشد.

قابل شستشو ومقاوم دربرابر زلزله است.

ضد خش ، عایق صوتی ،عایق رطوبتی می باشد.
باعث زیبا شدن سازه ونمای بیرونی و جلوه بیشتر سازه می شود.

بسیار سبک و قابل حمل می باشدو نصب آسان است .

ساندویچ پانل از سه نوع عایق تشکیل شده است

1- پلی یورتان -2-پلی استایرن-3- عایق پشم سنگ
1-ساندویچ پانل پلی یورتان: این نوع عایق نوعی فوم پلی یورتان است که از مواد پلی یول وایزو سیا نورات استفاده می شودکه ترکیب بسیار مهمی است .

2- ساندویچ پانل پلی استایرن : این نوع عایق پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده میگردد.نسبت به پلی یورتان عایق حرارتی درجه پایین تری است و نسبت به آن سبک تر و قیمت مناسبتری دارد.
3- ساندویچ پانل پشم سنگ : این نوعی عایق پشم سنگ می باشد که ضد حریق بودن مهمترین خصوصیت آن می باشدودر نوع خود بسیارمهم و حائز اهمیت می باشد.

برای مناسب سازی قیمت ورق پلی یورتان بجای آنکه در دو طرف از ورق فلزی استفاده شود در یک طرف از ورق فلزی استفاده می شود ومی توان با پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از 5/0 میلیمتر به 4/0 میلیمتر و تعداد گام ها به کاررفته در پانل را کم کرد .

 

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

فروش اقساطی کامیونت فاو  ۶ تن با کمترین پیش پرداخت با ارائه یک نفر ضامن معتبر و تحویل فوری انجام میگیرد.کامیونت فاو گروه فاو محصول شرکت خودروسازی دولتی چینی است، که در زمینه تولید انواع خودرو، کامیون های سبک، متوسط و سنگین سهم به سزایی در بازار خودروهای جهان را دارد.شرکت سیبا موتور پس از ارائه موفق کامیون های FAW در ایران اقدام به عرضه محصول جدید کامیونت 6 تن FAW با نام تجاری taiger v  نموده است.

کامیونت فاو تایگر 6 تن تازه ترین محصول سیبا موتور در مراسمی به حضور قائم مقام خودرویی مدیر عامل و جمعی از معاونان گروه بهمن برپا شده بود رونمایی شد و در این مراسم مهرداد امینی با اشاره به بازار فروش کامیونت در کشور اظهار داشت: در سال 89 حدود 21 هزار و 700 دستگاه کامیونت در کشور به فروش رسیده است که در 6 ماهه نخست امسال با توجه به کاهش حجم بازار، عرضه و فروش کامیونت به 2500 دستگاه رسید   وی در ادامه خاطر نشان کرد که کامیونت فاو تایگر جز یکی از بهترین کامیونت های موجود در بازار ماشین های کشور می باشد و قیمت پایین این نوع کامیونت نسبت به کیفیت و تجهیزاتش مورد توجه است.


مشخصات کامیونت فاو 6 تن :

موتور کامنز ISF با ۱۴۰ اسب بخار و مجهز به اینترکولر، حجم موتور نزدیک به ۴ لیتر


گیربکس دستی زداف ZF مجهز به ۶ دنده


وزن کامیونت فاو بدون بار ۲۹۵۰ کیلوگرم


وزن ناخالص مجاز حداکثر تا ۶ تن


ترمز بادی دومداره مستقل مجهز به ABS


کولر و بخاری، ظرفیت باک ۱۳۰ لیتر


برای اطلاع از قیمت کامیونت فاو و فروش اقساطی کامیونت فاو به وبسایت رسمی سیبا موتور مراجعه کنید.


  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه

اظهارنامه چیست

اظهارنامه درواقع سندی عادی محسوب میشود که به شکل رسمی به فرد دیگری ابلاغ میشود.محتوای اظهارنامه سند عادی بوده اما شیوه ی اطلاع رسانی آن به فرد دیگر رسمی می باشد تا امکان اثبات این اطلاع رسانی و یا چیزی که تسلیم اونموده ایم را داشته باشیم. یکی از اوراق قضایی که بسیاری از مردم در مسائل حقوقی به شکل های مختلف با آن مواجه میشوند اظهارنامه است.گاهی افراد برای دریافت یا مطالبه حق خویش میتوانند از طریق شفاهی به حق خود برسند اما گاهی باید این مطالبه ی شفاهی، اثبات شود که در این موارد برای اثبات مطالبه خود فرد باید از اظهارنامه استفاده کند و با تنظیم اظهارنامه و ارسال آن برای مخاطب اقدام به دریافت حق خود نمایند.

البته لازم به ذکر است که تنظیم اظهارنامه فقط به منظور مطالبه حق نیست بلکه هرفردی هر نوع اظهاری مربوط به معاملات ، روابط و یا تعهدات خود با طرف مقابل دارد را میتواند از راه رسمی و بصورت تنظیم و ارسال اظهارنامه اطلاع دهد. البته مطالبان حق، درصورتی میتوانند حق خود را مطالبه کنند که طرفین به توافق رسیده باشند و یا بر اساس قانون و عرف، زمان مطالبه فرارسیده باشد.باید به این نکته توجه داشت که در تنظیم اظهارنامه نباید خارج از نزاکت و اخلاق عمل کرد ،بدلیل اینکه مرجع قضایی از جمله دفاتر دادگاه ها و ادارات ثبت ،از اظهارنامه های خارج از نزاکت خودداری میکنند.

نکته:مطالبه و دریافت حق، فقط در صورتی امکان پذیر است که برگ اظهارنامه از سوی مراجع قضایی ارسال شود.

استثنا:در برخی موارد از جمله اینکه محلی به سرایدار و یا کارگر یا هرشخص که امین ما است، سپرده باشیم و آن شخص ازاسترداد آن مکان یا مال امتناع کند و آن را پس ندهد،اگر شخص امانت دار بعد ازگذشت 10روز از زمان ابلاغ اظهارنامه ،محل مورد امانت را پس ندهد ،متصرف عدوانی به حساب آمده که در این صورت میشود دعوی تصرف عدوانی را مطرح کرد و خارج از نوبت بدون هیچ تشریفات آیین دادرسی ، رسیدگی میشود.

در تنظیم اظهارنامه رعایت نکاتی ضروری است که به شرح آن میپردازیم

1- در تنظیم اظهارنامه باید سعی کنیم تا حد امکان از الفاظ وکلماتی که در متن اظهارنامه ذکر شده بصورت کوتاه ، مختصر ، دقیق ، واضح و بدون هیچ ابهامی و با شناخت کامل مفاهیم آن باشد که  در نهایت با استفاده از این کلمات، متضرر نشویم.

2- در تنظیم اظهارنامه باید از الفاظی استفاده کنیم که خارج از نزاکت نبوده و عباراتی نباشد که  مفهوم افترا یا نشر اکاذیب داشته باشد زیرا در صورت عدم رعایت این مورد ممکن است اظهارنامه ی ما مورد پذیرش مرجع ارسال کننده قرار نگیرد و یا ارسال نشود.

3- در تنظیم اظهارنامه اگر اسناد ،چک و یا قراردادی همراه با آن ارسال میشود باید حتما در متن تنظیمی اظهارنامه ،آن  مورد و محل نگهداری ،شماره و یا مشخصات ظاهری آن ذکر شود .

4- در تنظیم اظهارنامه بهترین راه این است که به افراد مجرب و آگاه مراجعه کرده و با مشورت با این افراد اظهارنامه ای دقیق در فرصتی مناسب تهیه کنیم چون همانطور که گفته شد در متن اظهارنامه کلمات و عباراتی موجود است که اگر با سرعت و یا بی دقت تنظیم شود ممکن است به ضرر ما تمام شده و موجب زیان بزرگی شود و یا اینکه طرف مقابل از عبارات متن به نحوی استفاده کند که ما متضرر شده و او هوشیارتر شودو با مشورت با دیگران ،آماده مقابله با ما شود و فرصت های لازم را از ما بگیرد.

مثلا اگر موضوع دعوی مطالبه وجه باشد و اگر بخواهید با صدور قرار" تامین خواسته " اموال اورا توقیف کنید،فرد این موقعیت را میابد که اموال خود رااز دسترس شما پنهان نمایدو دیگر دسترسی به جایی ندارید.

با مشاوره با اهل فن به حقوقتان دست یابید. شرکت حسابرسی محاسبان در جهت احقاق حقوقتان و تنظیم اظهارنامه ی دقیق و منظم شمارا یاری می نماید.

چه کسانی باید اظهارنامه مالیاتی تکمیل نمایند

اشخاص حقیقی وحقوقی که طبق ماده 1قانون مالیات های مستقیم ملزم به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات هستند به شرح زیر است:

1- تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در ایران صاحب اموال یا املاک هستند.

2- هرشخص حقیقی ایرانی که مقیم ایران است و در ایران یا خارج از ایران درآمدهایی کسب میکند و هرشخص حقیقی ایرانی که مقیم خارج ایران است و در ایران کسب درآمد میکند.

3- درآمدهای هرشخص حقوقی ایرانی که در ایران یا خارج ایران بدست می آورد.

4- اشخاص غیر ایرانی حقیقی و یا حقوقی که درآمدهایی در ایران تحصیل میکنند.

اشخاصی که معاف از پرداخت مالیات هستند به شرح زیر استشهرداری ها  و وزارتخانه ها  و  موسسات دولتی و دستگاه های که بودجه آنها را دولت تامین می کند.

.تبصره: سهم سود یا درآمد شرکتها و موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آنها متعلق به اشخاص و موسسات ذکر شده در بالا میباشد ،مشمول مالیات است.

چگونه اظهارنامه مالیاتی تنظیم کنیم

درحال حاضر سیاست و برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور بر این است که  برای تنظیم اظهارنامه مالیاتی بدون نیاز به اینکه حضوری به واحدهای مالیاتی مراجعه کنیم ، بصورت الکترونیکی اظهارنامه را پس از تکمیل مراحل ثبت نام  و قبل از اینکه روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه برسد ، ارسال کنیم .

چگونه اظهارنامه ارسال کنیم

برای ارسال اظهارنامه با تهیه و تنظیم متنی دقیق و پیوست های آن و با همراه داشتن کد ملی به دفاتر الکترونیک رفته و پس از دریافت پیامکی در این مورد که حاوی تایید ارسال اظهارنامه است بین 10 روز تا یک ماه  منتظر می نمانیم تا پیامک دیگری در مورد اینکه طرف مقابل اظهارنامه را دریافت کرده یا خیر برای ما ارسال میشود که در این صورت مجددا به دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کنیم و رسید مهرشده ی ابلاغ نامه ی خود را دریافت می نماییم.

چگونگی ارسال اظهارنامه اشخاص حقیقی

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی به دو شکل میباشد ، اظهارنامه انفرادی و  اظهارنامه مشارکتی

این دسته از مودیان فقط  میتوانند از طریق ارسال الکترونیکی، اقدام به ارسال اظهارنامه نمایند.برای واحدهای مشارکتی جهت عملکرد سال جاری ،تکمیل و ارسال یک اظهارنامه کافی بوده و برای تمامی شرکا نیازی به ارسال اظهارنامه به صورت انفرادی نمی باشد.

چگونگی ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی

این دسته از مودیان با استفاده ازنام کاربری و کلمه عبور و کد رهگیری پیش ثبت نام و تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام به ارسال الکترونیک اظهارنامه می نمایند.لازم است که مودیان حقوقی از طریق سایت اینترنتی http://tax.gov.ir اقدام به تکمیل ثبت نام و رفع ایرادات احتمالی بنمایند.

مراحل تنظیم اظهارنامه الکترونیکی

1- بعد از پیش ثبت نام ،کد رهگیری دریافت می کنیم.

2- بعدازمرحله اول، پاکت نامه شامل اطلاعات کاربری را می گیریم.

3- شماره اقتصادی را ثبت نام میکنیم.

4- اطلاعات ثبت نام را تایید کرده.

5- اظهارنامه الکترونیکی را دریافت نموده.

6- بعد از ارسال اظهارنامه ،کدرهگیری را دریافت کرده.

7- قبوض پرداختی مالیات را به صورت اینترنتی دریافت نموده و پرداخت می کنیم.

روش های محاسبه مالیات در ایران چیست

درایران به دو شکل مالیات محاسبه میگردد

1- روش خود اظهاری : در این روش شخص حقیقی و حقوقی با اعلام اینکه چقدر درآمد طی سال داشته ،مالیات پرداخت می نمایدو ممیزین و کارشناسان امور مالیاتی دخالتی در این امر ندارند.در این روش با احتساب کل هزینه ها و درامدها و استهلاک و حقوق کارمندان ،پس از کسر معافیت مالیاتی ،مبلغ مالیات سالیانه محاسبه میشود. در این حالت اگر دفاتر و اظهارنامه طبق قوانین مربوطه ثبت شده باشد ومدارک و مطالب کامل باشد ، کارشناسان امورمالیاتی آن را تایید و مورد پذیرش قرار میدهند و مالیات مشخص شده را دریافت میکنند.

2- روش علی الراس :  چنانچه اظهارنامه مالیاتی از طرف کارشناسان امورمالیاتی مورد پذیرش قرار نگیرد و یا اظهارنامه به سازمان در زمان تعیین شده به سازمان ارائه نشود  ،ممیز مربوطه مالیات را بصورت علی الراس محاسبه کرده و به مودی اعلام میکند که در این صورت مالیات توسط ممیز مشخص شده و باید پرداخت شود که این به نفع مودی نمی باشد.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی

در کشور ما ماه های ابتدایی سال همواره مدیران و حسابداران با مسئله مالیات و اظهارنامه مالیاتی سروکاردارند.مسئله بسیار مهمی که در این زمینه حائز اهمیت است مهلت قانونی ارسال اظهارنامه می باشد که به دلیل اصلاح قانون مالیات های مستقیم تغییراتی نموده است.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی موظفند اظهارنامه مالیاتی مربوط به هرشغل یا هر محل را که درطی یک سال مالی فعالیت نموده اند ، بطور جداگانه طبق نمونه ای که توسط سازمان امور مالیاتی تهیه میشود تنظیم کرده و به اداره امور مالیاتی محل شغل خود ارسال نماید و مالیات تعیین شده به نرخ مذکور را پرداخت کند.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی

اشخاص حقوقی باید ظرف چهارماه پس از سال مالیاتی نسبت به ارائه  اظهارنامه ، ترازنامه و سود و زیان متکی به دفاتر و اسناد و مدارک همراه با فهرست هویت شرکا و میزان سهم الشرکه و تعداد سهام و نشانی هرکدام از آنها،اقدام نمایند و مالیات متعلق را بپردازند .بعد از ارائه اولین فهرست مزبور ،در سال های بعد فهرست تغییرات کفایت میکند.باید توجه داشت که همه شرکت ها و موسسات تجاری و انتفاعی که در اداره ثبت شرکتها مراحل قانونی ثبت را طی کرده اند و دارای شماره ثبت هستند ،مشمول مالیات بر درآمد اشخاص  حقوقی می باشند.

درهرشرایط و موقعیتی که قرار دارید موسسه حسابرسی و حسابداری محاسبان با همراهی شما ،موفقیت و پیشرفت را برایتان به ارمغان می آورد و خدماتی از قبیل : مشاوره مالی و مالیاتی رایگان ، تهیه و تنظیم اظهارنامه ، اصلاح و تعدیل حساب ها ،تهیه گزارش حسابرسی ، تنظیم قرارداد حسابرسی ، تعیین ارزش شرکت و ارزشیابی سهام ، حسابرسی داخلی ، تهیه تراز آزمایشی و ... را به شما عزیزان ارائه می دهد،جهت اطلاع بیشتر از سایر خدمات موسسه حسابرسی محاسبان به سایت موسسه مراجعه نمایید و با مشاوران ما در تماس اشید.

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

ارزیابی صرفه اقتصادی ،کارایی و اثر بخشی سیستم حسابداری کامپیوتری یک شرکت و ارائه پیشنهادهای اصلاحی ،نمونه ای از حسابرسی عملیاتی است.حسابرسی عملیاتی یکی از انواع خدمات مشاوره مدیریت است که روز به روز اهمیت بیشتری میابد.

در این نوع از حسابرسی ،معیار مورد استفاده برای ارزیابی ادعاهای مدیریت با معیار مورد نظر در حسابرسی صورت های مالی متفاوت است.به همین دلیل در مقایسه با حسابرسی صورت های مالی و حسابرسی رعایت ،حسابرسی عملیاتی با مسائل و چالش های دیگری نیز مواجه است،زیرا در این زمینه حسابرسان باید به شناسایی یا تعریف اهداف و معیارهای قابل اندازه گیری بپردازندتا بتوانند به کمک آن اثربخشی و کارایی عملیات را ارزیابی کنند.
در واقع حسابرسی عملیاتی نوعی نگرش است که علت نارسایی ها ،ضعف ها ،نقایص و عوامل دیگر را در افراد نمیجوید بلکه علت ها را در نظام های کنترلی جستجو میکندو در صدد رفع آن برمی آید.حسابرسی عملیاتی یکی از انواع خدمات مشاوره مدیریت است که روز به روز اهمیت بیشتری میابد.

شرکت حسابرسی محاسبان با ارائه خدمات حسابرسی ،خدمات مشاوره مالی و مالیاتی رایگان وتهیه اظهارنامه  دیگر خدمات آماده ارائه خدمت به شما در جهت رسیدن به اهدافتان  میباشد.جهت اطلاعات بیشتر با سایت موسسه حسابرسی محاسبان در تماس باشید.

  • مجتبی خدا
  • ۰
  • ۰

موسسه حسابرسی

تعریف سازمان حسابرسی

سازمان حسابرسی یکی از سازمانهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران است که سال 1366 به موجب قانون تشکیل سازمان حسابرسی تاسیس شد.سازمان حسابرسی علاوه بر حسابرسی و بازرسی قانونی،خدمات مالی مشاوره ای ،تدوین اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی،و آموزش و تحقیق در زمینه حسابرسی را برعهده دارد.

خدمات سازمان حسابرسی:

یکی از خدمات فایده مند سازمان حسابرسی که نقشی انکارناپذیر در توسعه دانش حسابداری در ایران داشته است،انتشار نشریه های تخصصی با موضوعات متنوع حسابدای و موضوعات مرتبط بوده است.

استاندارهای حسابرسی:

استاندارهای حسابرسی ،معیاری برای سنجش کیفیت کار حسابرسان است.
انواع استانداردهای حسابرسی:
1-استانداردهای عمومی
2-استاندارهای عملیاتی
3-استانداردهای گزارشگری

انواع گزارشهای حسابرسی:

1-گزارش مقبول یا استاندارد
2- اظهارنظر مشروط
3-اظهار نظر مردود
4-عدم اظهارنظر

تقسیم بندی حسابرسان:

شاغلان حرفه حسابرسی در یک تقسیم بندی کلی به دو گروه اصلی تفکیک میشوند:
1-حسابرسان داخلی: این گروه از حسابرسان ،کارمند واحد مورد رسیدگی هستندو در واقع رابط میان هیأت مدیره و شرکت بوده و گزارش رسیدگی خود را بطور هفتگی ،ماهانه یا سالانه به مدیر عامل و هیأت مدیره ارائه می دهند.این گروه از حسابرسان عملیات داخل واحد تجاری را رسیدگی میکنند.
2- حسابرسان مستقل: این گروه از حسابرسان ،افرادی هستند که در موسسات حسابرسی مشغول به کار هستند و براساس قرار داد میان شرکتها یا سازمانها بااین موسسات ،عملیات حسابداری و مالی واحد تجاری را بر اساس اصول و موازین حسابداری مورد رسیدگی قرار میدهندو گزارش خود را به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه میکنند. در واقع حسابرسان مستقل رابط میان صاحبان شرکت و هیـأت مدیره شرکت میباشند.

وظایف حسابرس

حسابرس وظیفه بررسی صحت اسناد مالی و حسابداری و انطباق آنها بااصول حسابداری و موارد قانونی رابر عهده دارد.حسابرسی و حسابداری شباهت های زیادی باهم دارند ،در واقع حسابرسان کار حسابداران را بررسی و نتیجه کار خود را به هیأت مدیره ،سهامداران ، بانک ها و سایر سازمان های نظارتی و قانونی ،حسب مورد ،گزارش میکنند.

مهارت های مورد نیاز حسابرس:

یک حسابرس ،برای انجام کار حسابرسی باید در زمینه محاسبات و تحلیل اطلاعات مهارت بالاو قابل قبولی داشته باشد.البته در سالهای اخیربه دلیل کامپیوتری شدن سیستم های مالی و حسابداری ،یک حسابرس کارآمد میبایست علاوه بر اصول و فنون حسابداری و حسابرسی به کار با نرم افزارهای مالی و حسابداری مختلف نیز تسلط داشته باشند. همچنین باید دارای مهارت ارتباطی،کلامی و نوشتاری خوبی باشد.

موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان با استفاده از کادری مجرب و با بهره گیری از مهارتهای متخصصان این امر و استفاده از نرم افزارهای روز دنیا با بیش از 7 سال سابقه درخشان درامر حسابداری و حسابرسی،در جهت تحقق اهداف شما گام های بلندی برداشته و با توجه به استانداردهای معتبر جهانی و با هدف ارتقای سطح دانش مالی و رفع نیاز های شرکتها و موسسات ،اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی نموده است.جهت اطلاع از سایر خدمات شرکت حسابرسی محاسبان با ما در تماس باشید.

  • مجتبی خدا