اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل

اطلاعات جامع درباره خودرو ماشین اتومبیل ماشین سنگین کامیون کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل

اطلاعات جامع درباره خودرو ماشین اتومبیل ماشین سنگین کامیون کشنده

ارائه اطلاعاتی در زمینه اجاره خودرو خرید و فروش خودرو ماشین اتومبیل و ارائه اطلاعات ماشین سنگین کامیون کشنده تریلی کمپرسی

  • ۰
  • ۰

پانل دیواری پلی یورتان 

این ساندویچ پانل از یک هسته سفت بین دو ورق فلزی ساخته شده که هسته ی سفت و سخت آن از جنس پلی یورتان است .

برای ساخت ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان دو ورق در قالب قرار داده شده و با استفاده از دستگاه تزریق فشار بالا پلی یورتان مایع به آن تزریق می شود . این پانل ها در قالب هایی گرمازایی می شوند تا به یک ساندویچ پانل سفت و سخت تبدیل شوند .

ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان در ضخامت های مختلف تولید می شود . این ساندویچ پانل دارای ظاهری بسیار مرتب و تمیز است که برای ساخت انواع ساختمان ها مناسب می باشد .

ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان به دلیل خواص ویژه ای که دارد شناخته شده و دارای محبوبیت بسیاری است به طوری که مصرف سالانه پلی یورتان برای استفاده به عنوان عایق حدود 662 میلیون کیلوگرم است . خواص عایق معمولا بر اساس ارتباط بین ضخامت مواد و انتقال گرما در واحد سطح اندازه گیری می شود . استفاده از پانل دیواری پلی یورتان برای ساخت ساختمان های سرد و ساختمان های انرژی بسیار کارآمد است .

موارد استفاده از ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان

انواع ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی ، انواع کانکس ( اداری ، مهندسی ، کارگری ، مدرسه ، امداد و نجات و ... ) ، انواع کمپ ، سوله ، انبار ،بیمارستان ها ، سردخانه زیر صفر و بالای صفر ، اتاق های تمیز و ...

مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان

  • عایق صدا
  • عایق دما
  • عایق رطوبت
  • مقاومت مکانیکی
  • وزن سبک
  • ایمنی بالا
  • مقاومت شیمیایی

شرکت ماموت ، بزرگ ترین کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل با هدف کیفیت و رضایتمندی شما خریداران محترم آماده ارائه و فروش انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی می باشد .

شما دوستان عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما و یا مراجعه به صفحه قیمت ساندویچ پانل دیواری از قیمت روز ساندویچ پانل دیواری مطلع شوید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی